Migrating 2 Linux - The Whole Deal

Κώστας Θουκυδίδης kthoukydides at fokas.gr
Tue Aug 9 13:04:39 EEST 2005

-----Original Message-----
From: Nikos Papagrigoriou [mailto:papagr at gmail.com]
Sent: Tuesday, August 09, 2005 12:38 PM
Γεια σου Κώστα,

Δηλαδή, δεν θα πας διακοπές...  Καλή δουλειά...

Χά! Πήγα ήδη. :) Το πόσα σάββατοκύριακα θα φάω είναι άλλο θέμα...

Και πάλι έχεις πολλές επιλογές. Γενικά οι Enterprize εκδόσεις των διάφορων διανομών είναι καλές και σου λύνουν τα χέρια σε αρκετές περιπτώσεις (η Linspire διανομή υπάρχει και σε Enterprize έκδοση??? Νόμιζω ότι είναι υπάρχει μόνο Desktop έκδοση). Επιπρόσθετα με τις Enterprize διανομές αγοράζεις έμμεσα και υποστήριξη, που στην περίπτωση σου πιστεύω θα την χρειαστείς. Αλλά enterprize έκδοση να βάλεις μόνο στον server. Στα clients ή θα βάλεις μια desktop διανομή ή θα τα κάνεις terminals. Δηλαδή, όλα τα προγράμματα θα τρέχουν από τον server. Δες εδώ: http://www.ltsp.org/

Χμμμ, το ltsp δεν βοηθάει. Τα desktop είναι αρκετά δυνατα (Μέσος όρος CPU ~2.2 GHz) οπότε μάλλον θα τρέχουν τις εργασίες locally.
To Linspire δεν ξέρω αν υπάρχει σε enterprise έκδοση, δεν το έψαξα ακόμα. Τις άλλες dist τις ψάχνω για ακριβως αυτό το λόγο. Την extra υποστήριξη που σίγουρα θα χρειαστώ.
Στα desktop φυσικά και θα βάλω την ανάλογη έκδοση και όχι την..."φουσκωτή"

Όσον αφορά την υποστήριξη, σίγουρα μπορείς να την έχεις από την εκάστοτε εταιρία. Επίσης, μπορείς να αναζητήσεις υποστήριξη από ελληνικές εταιρίες που ασχολούνται με το Open Source ή από ελεύθερους επαγγελματίες που υποστηρίζουν τέτοιες ενέργειες.

Χμμμ, θα πρέπει να ψάξω, αλλα το θέμα είναι να αποφύγουμε τα μεγάλα κόστη. Μια συμβουλευτική εταιρία μπορεί να τραβήξει πολλά.

Σε ότι αποφασίσεις, θα έχεις την έγκριση από τον προϊστάμενο σου; Συνήθως σε μεγάλες εταιρίες, υπάρχει πάντα κάποιος (π.χ. αυτός που προμήθευε την εταιρία με Windows) που θα σου βάλει εμπόδια.

Αυτά τα λίγα προς το παρόν,

Νίκος.

Αφότου ανέφερα το σχέδιο μου, ο ίδιος ο προϊστάμενος μου με πιέζει να το ερευνήσω παραπάνω. Είναι και αυτός λίγο "αποκαρδιομένος" με τον Bill :)