Re: ÅìöÜíéóç ôüíùí óôï open office 1.1.3 SOLVED

Panos Konstantinidis girionis at yahoo.com
Sun Aug 7 22:17:26 EEST 2005

Loipon lh8hke to problhma paidia (me arketh boh8eia apo ton Michael sta forum
tou oo: http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?p=87900#87900), fainetai
oti den eixa ta katallhla fonts gia na blepw toys tonoys.

Ayto poy ekana htane:

1) Katebasa ta gentium fonts apo
http://scripts.sil.org/cms/scripts/page.php?site_id=nrsi&item_id=Gentium
2) ta egkatesthsa
3) Sto nautilus egrapsa fonts: kai moy anoikse thn o8onh me ola ta fonts
4) antegrapsa (drag and drop) ta gentium fonts apo ton folder poy ta
egkatesthsa sta fonts poy eixa anoikse me to nautilus

Meta apo ayta mporw na grafw kai na diabazw ola ta pneymata ston writer otan
epileksw gentium h gentium alt apo th lista twn fonts.

Saw eyxaristw oloys gia th boh8eia kai to xrono sas :)

Panos