Re: ÅìöÜíéóç ôüíùí óôï open office 1.1.3

Panos Konstantinidis girionis at yahoo.com
Sun Aug 7 17:08:59 EEST 2005

Geia soy Kwnstantine

> Exw Ubuntu 5.0.4 êáé Open Office 1.1.3 me thn standard egatastash,
> alla epilogh basikhs glwssas Ellhnika kata thn eggatastash, kai den
> antimetopizw ayto to problhma.

Otan egkatesthsa to Ubuntu epeleksa thn egglikh ekdosh, den fantazomoyna oti 8a
antimetwpiza tetoia problhmata. Palaiotera eixa to mandrake to 10 kai to oo den
eixe problhmata sthn emfanish twn tonwn.

> Sto oowriter me Times New Roman font grafw kanonika tonous kai dialytika....
>
> Sto locale mou exw:
>
> LANG=el_GR.UTF-8
> LANGUAGE=el_GR:el:en_GB:en
>
> enw ta LC_CTYPE, LC_ALL klp den ta blepw na exoun kapoia timh....
>
> Exw episeis egatesthmena meta3y allwn ta e3hs paketa me fonts:
>
> msttcorefonts
> ttf-freefont
> tv-fonts
> unifont
> xfonts-intl-european

Allaksa to LANG kai to LANGUAGE kai ta ekana idia me ta dika soy. Epishs
prospa8hsa na egkatasthsw kai egw ayta ta paketa twn fonts. To ttf-freefont
einai hdh sth neoterh ekdosh poy yparxei, to msttcorefonts den mporw na to
egkatasthsw moy bgazei

"Package msttcorefonts is not available, but is referred to by another package.
is only available from another source
E: Package msttcorefonts has no installation candidate"

enw gia to tv-fonts kai to xfonts-intl-european otan ta egka8istw moy bgazei

"perl: warning: Please check that your locale settings:
        LANGUAGE = "el_GR:el:en_GB:en",
        LC_ALL = (unset),
        LANG = "el_GR.UTF-8"
locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or directory
locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory"

Apo o,ti mporw na katalabw moy fainetai oti leipei h egkatastash ellhnikoy
locale. An ontws einai etsi tote 8a prepei na brw plhrofories gia to pws mporw
na egkatasthsw ellhniko locale.