USB devices

Theodoros V. Kalamatianos thkala at softlab.ece.ntua.gr
Thu Aug 4 23:51:20 EEST 2005

On Thu, 4 Aug 2005, Antonios Christofides wrote:

> 2) <flame bait>Αν όχι, τι να συμπεράνω; Ότι το Linux τομπαίρνει(TM);
>   Άλλα λειτουργικά συστήματα τα καταφέρνουν καλύτερα όταν το usb
>   device τομπαίζει; Τι κάνουν τα Windows; Τι κάνει το FreeBSD;</flame
>   bait> <sarcasm>Τι κάνει το Hurd;</sarcasm>

Από την εμπειρία μου η συμπεριφορά του USB subsystem του Linux εξαρτάται
σε μεγάλο βαθμό από το hardware. Π.χ. στο desktop PC μου έχω έναν VIA USB
2.0 controller και κατα καιρούς μου εχει παρουσιάσει ένα κάρο περιεργες
ιστορίες. Με το laptop και για τα ίδια USB devices δεν είχα ποτε πρόβλημα
(αν εξαιρέσεις την καρτα TV που πήρα που είναι χωρίς driver...)

Παντως κατι που δεν ειναι ευρέως γνωστό είναι ότι πολλά USB 1.1 streaming
devices (ηχεία, webcams κλπ) δεν παίζουν σωστά/καθόλου μέσα απο USB 2.0
hubs σε Linux. Μου πήρε μήνες να καταλάβω γιατί η webcam μου έπαιζε μόνο
καρφωμένη κατευθείαν στο PC...