Re: Ανακοίνωση απο το Redmont

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Thu Aug 4 22:02:34 EEST 2005

On Aug 3, 2005, at 4:34 AM, Michael Iatrou wrote:

> Δυστυχώς, εκεί έχουμε φτάσει στο
> Slackware στις μέρες μας... που θα πάει, θα
> μου τη δώσει καμία ώρα και θα αρχίσω
> να ασχολούμαι μόνο με "ώριμα"
> λειτουργικά (βλ. FreeBSD etc)
>
> --
>  Michael Iatrou
>

> --

Μου άρεσει που το παρουσιάζετε σαν ένα
"βήμα" που κάνουνε όλοι οι "mature users" για
να μην το πω αλλιώς και έχουμε full flames
λόγο κομπλεξισμού.. οκ, άμα οριμάσουμε
θα την κάνουμε Greek *BSD Users Group τη λίστα
γιατί όλες οι διανομές είναι σκατά
πλέον, δεν είναι well designed με σωστό /
hierarchy!!! :-) μα τι λέω.. δεν είναι καν UNIX...
Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it