USB devices

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Aug 4 18:53:37 EEST 2005

Έχω ένα iRiver (μη ρωτάτε γιατί έχω κάνει το λάθος να έχω, δεν είναι
αυτό το θέμα) mp3 player. Μερικές φορές, την ώρα που μιλάει το
ντεμπιανάκι μου μαζί του, το syslog βγάζει ένα not responding, και
μετά αν είμαι τυχερός, το αποσυνδέσω, και μπορέσω να ξεφορτώσω και να
ξαναφορτώσω τα modules, τότε μπορώ να ξαναδοκιμάσω. Πολλές φορές όμως
δεν μπορώ να αποφύγω το reboot.

1) Υπάρχει κάποιος τρόπος να reset με τη βία όλα τα usb interfaces,
   αν υπάρχουν mounted filesystems να τα ξεmount με τη βία, και το
   σύστημα να εξακολουθήσει να δουλεύει;
2) <flame bait>Αν όχι, τι να συμπεράνω; Ότι το Linux τομπαίρνει(TM);
   Άλλα λειτουργικά συστήματα τα καταφέρνουν καλύτερα όταν το usb
   device τομπαίζει; Τι κάνουν τα Windows; Τι κάνει το FreeBSD;</flame
   bait> <sarcasm>Τι κάνει το Hurd;</sarcasm>

--
Antonios Christofides
+30-2661020814