Win vs Linux Flamebait [was: Ανακοίνωση απο το Redmont]

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Aug 3 11:11:42 EEST 2005

Giannis Papaioannou wrote:

> Oh, sorry. Μάλλον με μπέρδεψε και αυτό

Anyway, για την ιστορία:
- ένα man fstab (ή man mount) ακόμα χρειάζεται αν το usb stick έχει μέσα
ελληνικά filenames
- αν και δεν έχω τυπώσει ποτέ από Mozilla, είναι ένα θέμα που έχει
ανακύψει στη λίστα: μέχρι και custom builds νομίζω ανέβασε κάποιος
κάποτε (όπερ σημαίνει ότι δεν παίζει παντού και πάντα). Έλεος!
- το Openoffice στο Fedora Core 4 εν έτει 2005 σε default installation
με preferred language english, supported language Greek και σωστά
ρυθμισμένο το ελληνικό πληκτρολόγιο όποτε γράφω ελληνικά δείχνει
κουτάκια (δεν ξέρω τι φταίει και βαριέμαι να ψάχνω, με τις ίδιες
γραμματοσειρές οι υπόλοιπες εφαρμογές στα X δείχνουν ελληνικά μια χαρά:
θα προτιμήσω το Word 2003 στο Laptop και χαρακτηρίστε με όπως θέλετε).
Παρεπιπτόντως, ούτε μια φορά δεν έχω διαλέξει English default, Greek
supported και τα πάντα να παίξουν μια χαρά (εκτός από το gentoo, που
έφτιαξα τα configurations με το χέρι!) <== πόσο δύσκολο είναι γμτ;
- πολλά winmodems παίζουν μια χαρά πλέον σε linux αλλά για κάποιο
(μυστήριο στον Χ τελικό χρήστη) λόγο σε ελάχιστες διανομές θα βρεις τους
σχετικούς drivers (π.χ. στο δημοφιλέστατο Fedora Core δεν υπάρχουν
slmodem drivers)
- η τυφλή θρησκευτική προσήλωση σε usability guides είναι χαζή

Σταματάω κάπου εδώ γιατί βαρέθηκα ...

Γ.