Linux Desktop (was: Re: Ανακοίνωση απο το Redmont)

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Wed Aug 3 11:08:59 EEST 2005

Στις Τετ 03 Αυγ 2005 00:31, ο/η Manolis Christodoulou έγραψε:

> Ένα μυαλό το έχω, τι να πρωτοθυμηθώ, την wifi κάρτα ή το winmodem.

Ποιά ακριβώς wifi κάρτα δεν παίζει σε linux??? Έχω εγκαταστήσει και usb και
pci adapters χωρίς κανένα πρόβλημα.

> To Desktop linux εχει ακόμα πολύ δρόμο να κάνει και τα κύρια σημεία που
> πρέπει να δώσουν οι developers προσοχή είναι συμβατότητα με το hardware,
> εύκολη εγκατάσταση/απεγκατάσταση προγραμμάτων, κοινή γραφική πλατφόρμα
> (δηλαδή gnome και δεν θέλω αντίρηση :-), φιλικότητα, φιλικότητα,
> φιλικότητα, δηλαδή να μη χρειάζεται ο χρήστης να κάνει man fstab πριν
> συνδέσει το usb stick!

Πού χρειάζεται πλέον να γίνει αυτό;! Χρησιμοποιώ USB sticks και memory card
readers εδώ και καιρό. Δεν θυμάμαι ποτέ πρόβλημα στο linux!

Μεταξύ μας, πάντως, το Gnome δεν κερδίζει τους νέους χρήστες. Σε όσους
καινούργιους στο linux έχω δείξει και το Gnome, η καλύτερη αντίδραση ήταν:
«τί ΄ν΄ τούτο;!!».

Φιλικά,

Λουκάς