Windows Interoperability in A Linux Distro

DJ Art djart at linux.gr
Tue Aug 2 01:34:10 EEST 2005

On Monday 01 August 2005 22:40, Michael Iatrou wrote:

> Προσπαθείς εναγωνίως να ξεκινήσεις κάποιο flamewar ή είναι η ιδέα
> μου;

Ναι, προσπαθεί να φτάσει κάποιον στο σημείο να τον βρίσει πιο σκληρά που
κάνει αναμετάδοση το /. στη λίστα. Λες και δεν διαβάζουμε /. :-P

Πάντως, για να κάνει flame σχετικά με το Xandros, πρέπει να πεί την
άποψή του, που δεν την είπε.

Έτσι όπως το κόβω το Xandros (δεν το έχω δοκιμάσει), πρέπει να πάσχει
από το κλασσικό πρόβλημα. Αύριο που θα βγεί το Xandros 4.0, τί γίνεται
με το update ?

Ναι μεν είναι Debian-based, αλλά δεν ξέρω πόσο πολύ έχουν τηρήσει κάποια
πράγματα .....

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?