Mac OS X Intel Kernel Uses DRM

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Mon Aug 1 18:46:38 EEST 2005

On Aug 1, 2005, at 1:35 PM, Spiros Bolis wrote:

> eytyxws poy h Apple to gyrise se Intel kai sta ypoloipa anoixta
> protypa - BSD de thelate? (an den tsibhsei kai twra kapoios, tha
> faw tis
> kotsides moy!)
>
> http://apple.slashdot.org/apple/05/08/01/0421248.shtml?
> tid=179&tid=118&tid=3
>
> Several people have discovered that the new Intel kernel Apple has
> included with the Developer Kit DVD uses TCPA/TPM DRM. More
> specifically, it includes "a TCPA/Palladium implementation that uses a
> Infineon 1.1 chip which will prevent certain parts of the OS from
> [...]

Είναι εξωφρενικό να μην μπορείς να
τρέξεις ότι θέλεις σε ένα μηχάνημα
που το αγόρασες. Στην περίπτωση αυτή
ομως η apple το είχε δηλώσει απο νωρίς,
οτι θα είναι "τέτιο" x86 κι όχι
"κανονικό". Λογικό ήταν να καταφήγουν
σε μια λύση TCPA-alike, why reinvent the wheel after all? ;)
Δεν νομίζω οτι αυτό σημαίνει κάτι
συμαντικό όσο σου επιτρέπει να
τρέχεις πειρατηκό software. Έχω γνωρίσει
μεν κόσμο που έχει βάλει Linux σε ένα new
ibook αλλά κανένα να το χρησιμοποιεί σαν
default OS σε mac. Ίσως με τα πιο παλιά mac που
τρέχανε OS9 etc. να το κάνανε
περισσότεροι χρήστες.
Αν κάνει κάτι τέτιο η Microsoft θα έχουμε
συμαντικές "απώλιες" στην αγορά των PC
και Server, πιστεύω πως μόνο κακό δεν
κάνει η πολιτική της Microsoft κατα του
πειρατηκου λογισμικού στα
λειτουργικά ανοιχτού λογισμικού.
Όταν καταλάβουν οι μικρομεσαίοι ανά
των πλανήτη την αξία των προγραμμάτων
που χρησιμοποιούνε "δωρεάν" σήμερα, θα
αρχίσουν να παρατηρούν κι άλλα
πράγματα :-)
Why I need to format my laptop every 2 months and you never do that?!
Why outlook keeps crashing? Why I need so many $$ in order to buy
Photoshop and Gimp is Free? What do you mean "free"? και η
ερώτηση κλειδί: Why Linux is better than FreeBSD?
( Φανταστείτε αυτήν την ερώτηση σε ένα
συμβούλειο πολυεθνικής με IT support τον
Γιώργο και τον Σπύρο, δυό καλούς
φίλους!!)

Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it