Ελληνικά Fonts Latex

lenny dlenis at lithos.culture.gr
Mon Aug 1 08:49:40 EEST 2005

Markos Fragkakis wrote:
> Χρησιμοποιώ Latex για να γράψω τη διπλωματική μου στο Linuxάκι μου. Όμως
> τα ελληνικά γράμματα είναι πολύ χειρότερα από τα αγγλικά γράμματα και
> φαίνεται ότι δεν είναι vector-based (true type τα λένε αυτά νομίζω ε?).
> Υπάρχουν λοιπόν true type fonts για UTF8 κωδικοποίηση που χρησιμοποιώ?

Εκτός από τον Κέρκι που ανάφεραν οι προηγούμενοι,
δες τις σελίδες του Τσολομύτη για:

Χρήση Unicode  σε απλό LaTeX (όχι Ω)
http://iris.math.aegean.gr/LaTeXBook/unicodelatex.html

Emacs και unicode ελληνικά (και πολυτονικό)
http://iris.math.aegean.gr/~atsol/emacs-unicode/

> P.S. Με αυτά (στήσιμο) και αυτά (σπαστικές εναλλαγές γλωσσών) το
> μετάνιωσα που το χρησιμοποίησα τελικά..

Ε βέβαια. Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;

Εύκολο και σωστό στήσιμο ελληνικής επιλογής του babel εδώ:
http://iris.math.aegean.gr/software/teTeX/

Δημήτρης