Internet connection

Στυλιανού Στέλιος sstyl at renewable.gr
Sat Apr 30 00:53:36 EEST 2005

Είμαι νέος χρήστης του Linux, προσπαθώντας να απεξαρτηθώ από τα Windows.
Δυστυχώς δε μπορώ να συνδεθώ στο Internet.
Χρησιμοποιώ Mandrakelinux 10.1 και συνδέομαι στο Internet μέσω της ΤΕΕ
(tee.gr), χρησιμοποιώντας user name, και password και απενεργοποιώντας
το "detect dial tone before use".
Το modem φαίνεται να δουλεύει σωστά (Micronet Shuttle 3000),
πραγματοποιείται η κλήση, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος σύνδεσης αλλά
όλα τελειώνουν εκεί. Εμφανίζεται μήνυμα ότι ο "δαίμονας" kppp πέθανε και
περιγραφή σφάλματος (16).

Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει.