Ελληνικές γραμματοσειρές (Re: Linux-greek-users Digest, Vol 24, Issue 32)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Apr 28 20:36:26 EEST 2005

* Vasso Servou [2005-04-26 14:06]:
> Θέλω στο OpenOffice να γράψω ελληνικά. Δεν έχω ελληνικές
> γραμματοσειρές. Που θα βρώ και πως θα τις εγαταστήσω;

Υπάρχουν διάφορες γραμματοσειρές που διατίθενται δωρεάν στο δίκτυο...
Πχ. η Gentium:

http://scripts.sil.org/cms/scripts/page.php?site_id=nrsi&item_id=Gentium

Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις γραμματοσειρές των Windows - για
να σου δουλέψουν με το OpenOffice νομίζω δε χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη
εγκατάσταση, αρκεί να τις αντιγράψεις στον υποκατάλογο .fonts στο home
dir σου και να τρέξεις την εντολή fc-cache (νομίζω το τελευταίο δεν
είναι απαραίτητο, αλλά για καλό και για κακό...). Για να τις δει το
OpenOffice πρέπει να δουλεύει με το fontconfig, αλλά νομίζω τα πακέτα
OpenOffice που κυκλοφορούν γενικά καταλαβαίνουν από fontconfig.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr