linux to laptop διαπιστώσεις

Αντωνίου Βασίλειος antoniou_v at hotmail.com
Wed Apr 27 16:22:14 EEST 2005

> Τελικά αποφάσισα… θα βάλω ξανά suse (το 9.3 αυτήν την φορά). Να
> επισημάνω ότι στο παρελθών έχει μπει με επιτυχία και το madrake στο
> συγκεκριμένο laptop.
>
> Το όλο θέμα είναι το εξής, μήπως τελικά για χρήση desktop, οι
> λεγόμενες "εύκολες" διανομές είναι πολύ πιο μπροστά από της υπόλοιπες;
> Το suse είναι η μόνη διανομή που είδε μέχρι και το modem του laptop
> (winmodem φυσικά), επίσης η χρήση φωτογραφικών μηχανών ή εξωτερικών
> σκληρών δίσκων είναι παιχνιδάκι. Με βάση την εμπειρία μου το συστήνω
> για laptop με κλειστά μάτια.

Αντίθετα με μένα που με τις "εύκολες" διανομές δεν πήγαινε τίποτα σωστά:
Στο δικό μου lap Compaq Evo n610c έβαλα Fedora, Suse, Mandrake. Σπάσιμο
νεύρων;; Τρελό!!!
Τελικά κατέληξα στο Gentoo και είμαι μια χαρά, έχω βρει τα πάντα από
modems, wirelless card, usb hd και γενικά δουλεύει τέλεια.
Το ηθικό δίδαγμα είναι: κάθε laptop θέλει τη διανομή του!