VM υποσύστημα και διαχωρισμός 1-3:3-4 GB

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Tue Apr 26 05:35:46 EEST 2005

On Tue, Apr 26, 2005 at 12:31:35AM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Δεν ξέρω πως υλοποιείται στο Linux το preemption στον πυρήνα, αλλά έχω
> την εντύπωση ότι κάτι τέτοιο δε θα ήταν ιδιαίτερα βιώσιμο σε FreeBSD
> (εκτός από πολύ συγκεκριμένες, ρυθμισμένες "με το χέρι" καταστάσεις).
> Κι αυτό επειδή ακόμα και τα interrupt handlers των devices έχουν ένα
> τουλάχιστον kernel thread με δικό του context attached το καθένα.
> Κάτι που σημαίνει πως ακόμα και CPU bound διεργασίες θα διακόπτονται
> πολλές φορές το δευτερόλεπτο, όταν π.χ. ο πυρήνας πρέπει να εξυπηρετήσει
> ένα interrupt της κάρτας δικτύου/οθόνης/κλπ, όταν ξυπνάει ο scheduler
> [...]

  Κοίτα, στο Linux, με περίπου 3 μsec κόστος ανά syscall για το 4:4,
από το timer interrupt π.χ. με HZ=1000 χάνεις μόλις 0,3% σε απόδοση,
και τα υπόλοιπα interrupt θα επηρεάζουν ακόμα λιγότερο. Ε, δεν είναι
και τίποτα άξιο λόγου.

> Πολύ ενδιαφέρον το link πάντως :-)

  Δες κι αυτό τότε, θα το έστελνα και πριν αλλά δε μου δούλευε το
kerneltrap:

	http://kerneltrap.org/node/2891

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."