Re: Για τους Open προγραμ τιστες (+ μ ια kernel ερωτηση )

Tsoukas Evangelos tsoukase at gmail.com
Mon Apr 25 23:49:19 EEST 2005

Μπορουμε να συνοψισουμε λοιπον. Με το OSS
1) γινεται πιο αποδοτικη και παραγωγικη δουλεια
2) αυτο-εκπαιδευομαστε στον προγραμματισμο
3) δεν εξαρτωμαστε απο τριτους
4) ασχολουμαστε με το μερακι μας
5) δημιουργουνται οι προυποθεσεις για οικονομικα οφελη και
5) αλλα πολλα.

Νομιζω μπηκα στο νοημα.
Χαιρετω