VM υποσύστημα και διαχωρισμός 1-3:3-4 GB

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Apr 25 16:25:07 EEST 2005

When the date was Monday 25 April 2005 14:53, Giorgos Keramidas wrote:

> Ε ναι, δίκιο έχεις.  Αλλά είμαι σίγουρος ότι ακριβώς λόγω της ανάγκης να
> προσπελαύνουν πολύ περισσότερα από 2 GB δεδομένα οι DB χρησιμοποιούν πιο
> έξυπνους τρόπους από mmap πάνω στα table files.

Πιο ενδιαφέρον είναι βέβαια, όχι η "άμεση" προσπέλαση, αλλά το caching... όπου
πάλι, επειδή δεν είναι θέμα "πως" αλλά "πόσο" έχεις το ίδιο πρόβλημα.

> Μερικές φορές, βέβαια, είναι σχεδόν μονόδρομος τα 64-bit...

Ναι, εγώ θα συμπλήρωνα, πως όταν έχεις 4GB RAM επειδή πραγματικά τα χρειάζεσαι
και όχι επειδή μπορείς να τα αγοράσεις, τα 64-bit είναι μονόδρομος.

> P.S. Δεν αφήνουμε και τίποτα για local flame στο meeting της Τρίτης; :P

Α, μπα, δεν χρειάζεται, γι αυτόν το σκοπό καλέσαμε τον Μπερεδήμα ;-P

--
 Michael Iatrou