Για τους Open προγραμτιστες (+ μια kernel ερωτηση )

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Sun Apr 24 01:00:58 EEST 2005

When the date was Saturday 23 April 2005 17:18, DJ Art wrote:

> Ή απλώς επειδή το OSS είναι της μόδας τώρα τελευταία, οπότε βλέπει πως
> υπάρχει πρόσφορο έδαφος για να φάει κι αυτός τίποτα .....
> (ναι, πολύ πιο απαισιόδοξο σενάριο, αλλά ρεαλιστικότατο).

Είναι αναπόδραστη εξέλιξη, όταν κάτι γίνεται mainstream, θέλουν να το
καρπωθούν πολλοί περισσότεροι από όσους το έχουν στηρίξει. 'Εχω μερικές
γλαφυρές ιδέες για το πως πρέπει να αντιμετωπίζεται αυτή η κατάσταση, αλλά
μια public λίστα δεν είναι καθόλου κατάλληλος χώρος για να τις εκφράσω -- ω,
ναι, έχουν κάτι από Tarantino .

--
 Michael Iatrou