Για τους Open προγραμτιστες (+ μια kernel ερωτηση )

fs admin at www0.org
Sun Apr 24 00:29:00 EEST 2005

On Sat, 23 Apr 2005 15:27:33 +0300, Tsoukas Evangelos wrote:

> Δεν μπορώ να καταλάβω τα κίνητρα ενός Open source προγραμματιστή.

Η ηθική του open source, free software,

Software  -> Μicrosoft και άλλες εταιρίες και άτομα -> "To Open source
κάνει καλό μόνο αν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε χωρίς υποχρεώσεις (i.e.
bsd licences) μιας και χρησιμοποιείται "για έρευνα" και δεν μπορούμε να
το κράξουμε εντελώς".                              |
         |                                         |
         |                                          -> "To Open source
         |                                             είνα pure evil
         |                                             period, διότι δεν"
         |                                             ακολουθεί τους
         |                                             κανόνες της αγο-
         |                                             ράς.Αναρχία και
         |                                             κομμουνισμός"

          -> Open/Free Software & some others  -> "To Open source είναι
καλό μόνο όταν υποχρεώνεις της διατήρηση του μετά από αλλαγές και χρήση,
(i.e. GPL licences). Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα που οδηγούν στην κλοπή των
προγραμμάτων και στην οπισθοδρόμηση της τεχνολογικής έρευνας".

                                               -> "Η πραγματική ελευθερία
επιτυγχάνεται μόνο όταν αφήνεις το περιθώριο και της εμπορικής δυνατότητας
χωρίς περιορισμούς (i.e. bsd licences).

         -> Προγραμματιστές υπάλληλοι εταιριών -> "Τι με νοιάζει τί είναι,
         εγώ πληρώνομαι μηνιάτικο".

         -> Ερευνητές -> "Δεν μπα να'ναι και microsoft licence, εγώ
        χρειάζομαι το source".

         -> Έμποροι λογισμικού -> "Pure evil".

         -> Ελεύθεροι επαγγελματίες -> "Εξαρτάται, αν είναι για services
        το open source είναι καλό, αν είναι για προγραμματισμό είναι καλό
        μόνο αν μπορώ να το πασάρω για δικό μου, αλλά κάτσε, ίσως μπορώ
        απλά να πάρω και ιδέες ή να εξασκηθώ με αυτό. Ναι, αλλά αν ανοίξω
        κανένα μαγαζί τι θα πουλάω; Και αν.. ααααργκ".

         -> Φοιτητές -> "Στο bittorrent υπάρχει;"

now figure..