dvd backup and labels help

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Sat Apr 23 02:10:43 EEST 2005

Kalispera pedia.

exo na kano tis exis dio erotisis.

1. Iparxi kati adistixo tou dvdshrink gia linux? Dokimasa na antigrapso
me k3b ena cd ke mou elege oti den ginotan giati to source dvd itan dual
layer. Episis dokimasa na antigrapso ena all ke pali den ginotane giati
itane lei protected. Ti na kano anagastika na bootaro se windows (ixa
pragmati poli kero na to kano afto) ke to dvd shrink ta adegrapse ke ta
dio. Iparxi kati adistixo se linux?

2. Afou adegrapsa ta dvd mou irthe i treli idea na ftiaxo ke exofila.
gia exofila den vrika kati mono gia to esoteriko toiu cd to strogilo
vrika to kcdlabel. Alla den katafera na to egkatastiso. Mou evgaze ena
error kata to compile tou source. Gia na min polilogo ke sas kourazo mia
olokliromeni lisi pou na afora printing dvd exo-eso filon iparxi?

Sas efxaristo poli
axelmangr