Thread/flame peri mail APIs (was: Re: Linux-greek-users Digest, Vol 24, Issue 19)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Apr 18 01:13:24 EEST 2005

On 2005-04-17 23:47, Spiros_A <spi_rum at yahoo.gr> wrote:
> 1)Den edeixa se kamia twn periptosewn oti den dextika tin opoia
> voitheia (oi apantiseis mou se themata pou aforousan to mapi htan
> kathara gia tin proodo tis kouventas kai thn prosegisi kapoiou
> symperasmatos)

To kako einai oti to MAPI, opws egrapsa apo thn arxh, einai off-topic
edw.  Mporei na thewrh8ei ligo akraia h antimetwpish mou alla "de mas
noiazei pws to kanoun ta Windows".  Ki otan lew "de mas noiazei" bazw
prwta ton eauto mou mesa.  Den eimai o idiokthths ths listas kai,
fusika, sigoura oxi autos pou tha kanei logokrisia.  Alla neuriazw
automata otan uparxoun Windows forums gia tetoies koubentes kai kapoios
epimenei na syzhta gia tis ekastote Microsoft-based idees tou edw, sth
lista _LINUX_GREEK_USERS.

> 2) Apolyta katanoito, alla thelw na katalaveis agapite oti leitourgisa
> entelws amyntika, pistevw na mou dineis merika elafryntika.

Nai.  Katanohto.  Elpizo na einai to idio katanohto giati edo leitourgw
epi8etika otan kapoios thelei swnei kai kala na suzhta gia Microsoft
pragmata edw, se ayth th lista.

> 4)Ma den mporeis na dexesai mia pliroforia pou den se voithaei, diatirw san
> skeftomenos anthrwpos to dikaiwma na dexomai I oxi oti mou dinoun, kai
> fysika eite me voithise afto eite oxi, thelw na mou peis pou akrivws edeixa
> axaristia stin prwti apantisi tou k.Giorgou Keramida?

Sto oti, apo tis apanthseis pou edoses, den fanhke na exeis kanei oute
mia stoixeiwdh ereyna gia ta Perl, Python, C APIs pou sou eipa oti
uparxoun sto UNIX gia na kaneis antistoixa pragmata me to MAPI.

Oute otan esteiles to prwto posts hkseres gia ta Perl modules pou einai
sxetika me mail APIs, oute fobamai twra.  Ena mikro psaksimo sto Google
tha se eixe odhghsei grhgora kai me mathimatikh akribeia se selides opws:

    http://search.cpan.org/
    http://search.cpan.org/modlist/Mail_and_Usenet_News

An ekanes antistoixa psaksimata gia thn Python pou anefera amesos meta,
tha ebriskes grhgora selides opws:

    http://docs.python.org/lib/module-email.html

> Eyxaristisa kai apantisa kati pou tha voithage tin antallagi twn
> opoiwn pliroforiwn na exelixthi k fysika na ginw kai pio katanoitos.

H antallagh twn opoiwn plhroforiwn den mporei na proxwrhsei an to ena
meros ths koubentas einai "sink" kai to mono pou kanei einai na rwta
monima olo kai perissotera stoixeia.  Kapoia stigmh tha prepei na
psakseis monos sou na breis stoixeia.  H epimonh mou na anafero to
Google den htan eirwnikh opws sou fanhke, parolo pou ontws eixe to stul
"Wxou, twra tha mas baleis na sou grapsoume tutorial gia email APIs se
UNIX?  Strwsou kai diabase monos sou".

> 5)Agapite mou, den zitisa lymeni askisi, zitisa ena E-book I ena link na
> xestravotho epi tou thematos.

Gi auto akribws sou apanthsa ego "phgaine sto Google".  Den exei nohma
otan exeis th megalyterh, thn taxyterh, thn pio plhrh ayth th stigmh
search engine sta podia sou na perimeneis apo mia tuxaia lista, se ena
tuxaio diktyo, na filotimh8ei ena tuxaio atomo apo ton tuxaio arithmo
subscribers pou exei gia na sou pei auto pou briskeis me 2-3 lepta
psaksimo sto Google.

Kai den einai eirwniko auto.  Einai apla h wmh alh8eia :P

> Zhtaw vevaia sygnwmi apo tin lista kai to synaderfo thelw na pistevw k
> Keramida, gia oti eipa pou thewrise oti prosevalle tin proswpikotita
> tou an kai emmenw sto na diafwnw me ton tropo pou thelise
> (anamfivolla) na me voithisei .  Apla pragmata.

Sumfwneis h oxi me ton tropo ths apanthshs, den htan kati pou eipes pou
me tsantise.  Htan h fanerh adiaforia sou na kaneis estw kai to
paramikro psaksimo apo monos sou, prin ertheis na zhthseis apo th lista
na sou pei kati gia to MAPI (pou einai off topic) h gia ta UNIX mail
APIs (pou den einai off topic, alla einai terastio thema, to opoio oute
se 3 mhnes den eksantleitai me posts se mia lista, ektos ki an thes na
rwthseis kati POLU sugkekrimeno).

Opote, an exeis kati ontws sugkekrimeno na rwthseis gia ta UNIX mail
APIs kai pisteueis oti exei nohma na sunexistei auth h koubenta,
dokimase na kaneis toulaxiston ta ekshs:

	a) Ena psaksimo prwta gia ta Perl/Python/C APIs pou exo anaferei
	   ws twra.
	b) Na mas peis akribws ti se endiaferei sxetika me ta "mail
	   APIs", ti epsaxnes arxika na breis, ti brhkes telika, giati
	   den se kalupse to online documentation, kai ti leipei.

Kalhnyxtes...