Linux-greek-users Digest, Vol 24, Issue 19

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Apr 17 15:05:00 EEST 2005

On 2005-04-17 14:40, Spiros_A <spi_rum at yahoo.gr> wrote:
> Mia erwtisoula, prospathw na vgalw mia ergasia gia sxoli sxetika me to
> mail API kai exw merikes apories. Genika prepei na vrw ena mail client
> sta win kai pos xrisimopoiei to mail api kai ena antistoixo sta linux
> an yparxei.  Gia na min sas zalizw, yparxei kapoios na mou steilei ena
> ebook, kana link na dw ti mporw na symazepsw, giati me google search
> den vrika akri.

To "Mail API", h MAPI pio syntoma, einai apo oso ksero ena API
ths Microsoft gia Windows applications pou theloun na steiloun h
na paroun e-mail.

Den nomizo na yparxei to "Microsoft MAPI" gia Linux.  To pio
kontino sto kommati ths apostolhs e-mail einai kati san:

	- fork & exec to /usr/sbin/sendmail me katallhla options
	- wait for child process to finish