Gia ton kernel kai tous dhmiourgous tou

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Apr 16 03:28:12 EEST 2005

On 2005-04-15 21:28, Tsoukas Evangelos <tsoukase at gmail.com> wrote:
> Παιδιά
> ότι αφορά στη συνεργασία δύο πιστημόνων (πχ πληροφορικάριος και
> μηχανικός) η εμπειρία έχει δείχνει το προαιώνιο απόβλητο εντέρου μας.

Περίπου.

> Αν μηχανικό project το γραψει πληροφορικάριος θα παίρνει a σε όλα
> εκτός από τους μηχανικούς αλγορίθμους. Το αντίθετο για εναν μηχανικό,
> αλλά προτιμώ το πρόγραμα του γιατί θέλω να κάνω δουλειά και όχι
> double-click.

Διαφωνώ κάθετα, γιατί μέχρι τώρα έχω συναντήσει και τα τέσσερα πιθανά
ζευγάρια (μηχανικού, προγραμματιστή), τουλάχιστον όσον αφορά τη γνώση
που έχει ο καθένας για το αντικείμενο το οποίο ισχυρίζεται ότι είναι ο
τομέας/τσιφλίκι του :P

Δε με φτάνει όμως το περιθώριο αυτού του thread για να γράψω τις
ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.