Βοήθεια σε Debian

Bill Toulias pioneer at otenet.gr
Fri Apr 15 13:40:53 EEST 2005

Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε κάτι.

Έχουμε στήσει ένα server σε Debian, ο οποίος παρουσιάζει όλο προβλήματα,
χωρίς να είναι προφανές γιατί. Αυτή τη στιγμή που σας στέλνω π.χ. το μήνυμα
είναι down και δεν λέει με τίποτα να ανακάμψει. Επειδή η κατάσταση έχει
αρχίσει να γίνεται κουραστική και επειδή τα skills μου είναι ήδη πολύ μικρά
απ'ότι φαίνεται για την αντιμετώπιση της παρούσας κατάστασης, θα ήθελα τη
βοήθεια κάποιου από τους "gurus" :) της λίστας.

Μόλις λυθεί το πρόβλημα, στέλνω και μήνυμα στη λίστα και το συζητάμε να μου
πείτε τη γνώμη σας, αλλά επειδή αυτή τη στιγμή με καίει κάπως να ανέβει ο
server, θα σας ήμουν υπόχρεος αν κάποιος μπορούσε να με πάρει τηλέφωνο
(210-9010721 ή καλύτερα 6937173979. Βασίλης) να του τα πω από το τηλέφωνο,
και αν είναι πρόθυμος (και είναι εντός Αθηνών :)) ) να έρθει από δω, να μου
δώσει μια χείρα βοηθείας, να πιούμε ένα καφεδάκι χαλαρώνοντας μόλις λυθεί
αυτό το $#()$*@ πρόβλημα και, εννοείται με το αζημίωτο!!

Χίλια συγγνώμη για το αντι-συμβατικό μήνυμα που στέλνω στη λίστα, αλλά
ελπίζω να δείξετε κατανόηση για το ιδιαίτερο της κατάστασης.

Φιλικά,
Βασίλης