download debian sarge

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Thu Apr 14 18:19:50 EEST 2005

Ακολουθώντας τα links από το http://www.debian.org φτάνουμε στο
http://cdimage.debian.org/pub/weekly/i386/

> Ακολουθησα τα links που έχει το linux.gr αλλα βρήσκω μόνο το
> debian-30r4-i386-binary-1_NONUS. Απο το sarge βρήσκω μόνο τα πακέτα
> και όχι κάποιο iso. Επίσης μπορεί κάποιος να μου πεί ποιά ειναι η
> τελευταία έκδοση του sarge?

Δεν υπάρχει "τελευταία έκδοση του sarge" - αλλάζει διαρκώς μέχρι να
σταθεροποιηθεί και να βγει ως επόμενη stable.

Πάντως θα σου πρότεινα να κατεβάσεις κάποιον installer από εδώ:
http://www.debian.org/devel/debian-installer/ και μετά με apt-get ή
ό,τι άλλο θέλεις να κατεβάσεις/εγκαταστήσεις μόνο τα πακέτα που θέλεις.
Δεν υπάρχει λόγος να κατεβάζεις full CD.

> ρωτάω γιατι προσπαθώ να στίσω το woody σε εναν υπολογιστή, αλλα αυτώς
> εχει εναν disk controller που δεν των βλέπει το debian και κατα
> σηνέπεια δεν βλέπει και των δισκο... σκευτικά οτι το sarge ίσως δεί
> των controler.

Αν μας πεις και τι controller είναι, ίσως να μπορούμε να βοηθήσουμε.
Έψαξες σε google και τις λίστες για Debian?
http://lists.debian.org/search.html

-A