Gia ton kernel kai tous dhmiourgous tou

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Apr 12 16:07:35 EEST 2005

Constantine Dokolas wrote:

> Τέτοιες κουταμάρες έχω ξανακούσει:

  Κωνσταντίνε νομίζω ότι έτσι όπως το έθεσες βάζεις λόγια στο στόμα μου
που δεν είπα. Μάλλον πρόκειτε για τον δαίμονα του πληκτρολογίου :-)

> Πάντως το open source IMHO δεν προσφέρεται
> για τέτοιου είδους ανάπτυξη γιατί απαιτεί κατί πολύ παραπάνω από
> "μηχανολόγο που να γράφει καλό κώδικα". Τα συστατικά μιας σωστής τέτοιας
> συνταγής είναι πανάκριβα και τσάμπα δεν βρίσκονται.

Νομίζω ότι ακριβώς αυτό είναι το συμπέρασμα της όλης συζήτησης. Βέβαια
ποτέ δεν ξέρεις ... Κάποιος θα μπορούσε να πεί οτι και η κατασκευή ενός
σύγχρονου ΛΣ είναι μια πανάκριβη υπόθεση και τσάμπα δεν γίνεται αλλά η
ιστορία απέδειξε το αντίθετο. Το λεπτό σημείο βρίσκεται αλλού. Στο
πλήθος των ανθρώπων που έχει ανάγκη και μπορεί με καποιον τρόπο να
ξεκινήσει ένα τέτοιο project σε open source. Όπως επίσης και στο γεγονός
ότι πέρα από τον χώρο του λογισμικού όλος ο υπόλοιπος κόσμος ζεί σε μια
πραγματικότητα που τα πάντα είναι κλειστά και κατοχυρωμένα και κανείς
δεν έχει πρόβλημα με αυτό. Άρα ένα open source project σε έναν χώρο που
τα πάντα είναι κατοχυρωμένα και πατενταρισμένα δεν νομίζω ότι είναι κάτι
που το σκέφτεται καποιος.