print greek from firefox

axel maroudas axelmangr at freemail.gr
Mon Apr 11 17:09:02 EEST 2005

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Έψαξα στα archives (http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users)
κοίταξα και το επίσημο του firefox
(http://www.mozilla.org/projects/fonts/unix/enabling_truetype.html) άλλα
όπως είπε και η Vivia δεν κατάφερα να το δουλέψω.

Σκέφτηκα όμως το εξής κατά την ώρα του installation όλα μου τα settings
έγιναν imported οπότε δεν χρειάστηκε να πειράξω κάτι. Με τις ίδιες
ρυθμίσεις λοιπόν που ο mozilla τυπώνει τα ελληνικά κανονικά o firefox
δεν τα καταφέρνει. Μπορείτε να βοηθήσετε γιατί μου άρεσε ο firefox και
δεν θέλω να επιστρέψω σε  mozilla .  Επίσης να αναφέρω ότι το ίδιο
πρόβλημα έχει και ο thunderbird αλλά δεν ανησυχώ ακόμα. Ας λύσω του
firefox πρώτα και βλέπουμε

Ευχαριστώ και πάλι
Περιμένω εναγωνίως πληροφορίες
axelmangr