Auto-ekmathisi Linux

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Apr 11 10:39:56 EEST 2005

William Wallace wrote:

> Min to nomizeis........
> Oi diafores tin sintaksi (gia perl kai php milaw) einai amelitees.
> Afti pou ou erxetai prwti sto mialo einai oti stin php grafeis $array
> kai $variable stin perl grafeis @array kai $variable. Den nomizw oti
> afti einai toso simantiki diafora...

Basika den mporw na katalabw giati yparxei h PHP, afou exoume thn Perl
(...thn python, ktl ktl ktl).

Proswpika to mono pragma poy brhka xrhsimo sthn PHP einai to gegonos oti
einai self-contained. Pairneis to /usr/local/bin/php executable, to
petas se ena systhma, kai aplws douleyei. Anti8etws h perl kai h python
koubalane miso container biblio8hkes mazi tous, pragma poy orismenes
fores einai perioristiko, eidika otan ftiaxneis embedded systems kai
8eleis mia mikrh scripting language (ki oxi mono gia web). Yparxoun kai
glwsses me POLY mikrotero footprint gi ayth th douleia, alla an de 8es
na grafeis sthn "small embedded scripting language that resembles lisp
with forth constructs and a grain of prolog extended with the most
powerful features of cobol" embedded scripting language poy ftiaxnei o
ka8e pikramenos, h PHP einai oti prepei.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE