Ελληνικά στην consola

DJ Art djart at linux.gr
Fri Apr 8 15:33:40 EEST 2005

On Friday 08 April 2005 15:15, Themis Dimitriou wrote:
> Γεια σας παιδιά, ακολούθησα των οδηγό για Ελληνικα κατα γράμμα και
> πλέων το locales μου είναι κάπως ετσι...

Για unicode ελληνικά στην κονσόλα του Debian, έχω 2 πληροφορίες εκτός
οδηγού που επειδή δεν τις έχω δοκιμάσει, δεν τις αναφέρω.

Η μία είναι η ανάγκη εκτέλεσης της εντολής unicode_start.

Η άλλη αναφέρει:

"η τελευταία έκδοση (2002.12.04dbs-46.1) του console-data  (βλέπε
http://packages.debian.org/unstable/utils/console-data) περιέχεi ένα
keymap
(gr-utf8.kmap.gz) για εισαγωγή ελληνικού unicode κειμένου σε κονσόλα"

Δεν ξέρω αν βοηθάνε καθόλου, αλλά λάβε κι αυτά υπόψιν

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?