spam blocking - zhteitai gnwmh

Kyriakos Oikonomakos K.Oikonomakos at obscurenet.com
Fri Apr 8 14:46:40 EEST 2005

On Thu, 2005-04-07 at 23:13 +0300, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Στατιστικά, το 95% του email που λαμβάνω και δεν είναι
> spam προέρχεται από γνωστούς αποστολείς.
> Σκέφτομαι λοιπόν να κάνω το εξής. Θα γράφω ένα πρόγραμμα
> σε perl που θα κατεβάζει μόνο τα headers από τον POP
> server και θα σβήνει αυτομάτως τα μηνύματα που δεν έχουν
> αποστολέα από την white-list που θα συντάξω.
> Για να μην χάνω μηνύματα και να μπορούν άγνωστοι να
> επικοινωνήσουν μαζί μου, θα τους στελνω ένα μήνυμα και
> θα τους ζητάω να γράψουν συγκεκριμένα πράγματα στο
> subject.

Σενάριο Α)
Τι θα κάνεις αν ο παραλήπτης που θα πάρει το mail που θα λέει "knock
your heels twice if you want me to accept your mail" έχει εγκατεστημένο
κάποιο ηλίθιο auto-responder για να σου λέει οτι είναι διακοπές πχ? Εσύ
θα στείλεις ενα μυνημα, θα το τσιμπήσει ο responder, θα σου στείλει ενα
άλλο, θα το τσιμπησει το app σου, θα απαντήσει, θα το τσιμπήσει ο
responder κλπ κλπ κλπ.

Σενάριο Β)

Δεν ξέρω για το δικό σου spam αλλά σε αυτό που λαμβάνω εγώ δεν είναι
απαραιτητο οτι ο αποστολέας υπάρχει. Άρα αν απαντήσεις (αυτόματα) τότε
απλά θα παρει το μύνημα σου κάποιος κακομοίρης ΜΤΑ και θα σου απαντησει
(me mail) "Καραμήτρο αυτόν τον κύριο που θες να στείλεις mail δεν τον
ξέρω". Οπότε το δικό σου app (εφόσον ο MAIL-DAEMON at domain h o
postmaster at domain) δεν είναι στη whitelist σου) θα απαντήσει παλι πισω.

Σενάριο Γ)
Κάποιος σου απαντάει στην lgu (καλη ώρα) και κανει CC στο δικό σου mail.
Και μετά κάποιος απανταει στο mail κάνοντας reply to all οπότε
προστίθεται και το δικό σου mail (πάλι). Προφανός αυτό μάλλον σε flame
θα καταλήξει ή στο να μη σου απαντάει κανεις :Ρ.

Το γενικό αποτέλεσμα είναι οτι για να αποφύγεις να κατεβάσεις 10
spam-mail θα στείλεις περισσότερα απο 10 mail στα τυφλά με άγνωστες
συνέπειες. Οπότε το επειχήρημα "Γλυτώνω bandwidth" δεν το βλέπω και πολύ
δυνατό.