spam blocking - zhteitai gnwmh (fwd)

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Fri Apr 8 12:28:46 EEST 2005

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 8 Apr 2005 08:43:45 +0300
From: Dimitris Stasinopoulos <dsta at linea.gr>
To: Vivia Nikolaidou <vivia at ee.auth.gr>
Subject: Re: spam blocking - zhteitai gnwmh

Την Παρασκευή 08 Απρίλιος 2005 00:14, γράψατε:

> Επίσης επιβαρύνεις πολύ το server (πίστεψέ με...!!!) Το είχε κάνει κάποιος
> πριν λίγο καιρό και υπήρχαν μόνιμα αρκετά δικά του mail στο queue.
>
> Βάλε spamassassin αν ειναι για perl. Από τη στιγμή που θα ενεργοποιηθεί το
> Bayes δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Και έχει και whitelisting!

Για όποιον έχει δικό του mail server, όπως και δήποτε συνδυασμός κάποιας DNSBL
(πχ. sbl-xbl του spamhaus.org) σε συνδυασμό με SpamAssassin. Με τη DNSBL
γλυτώνεις τον μεγαλύτερο όγκο των spam (85% περίπου), οπότε το υπόλοιπο 15%
είναι bearable load για το σύστημα (το SpamAssassin είναι αρκετά
CPU-intensive). Καλό είναι να βάλεις και ένα rule να μην φιλτράρονται email
μεγαλύτερα από 70Κ. Τα περισσότερα spam είναι το πολύ μέχρι ~30Κ (εκτός από
αυτά τα λίγα που έχουν inline gif) οπότε γλυτώνεις processing και από εκεί.

Με συνδυασμό όλων αυτών εγώ δεν πέρνω περισσότερα από 2 spam (και πολλά λέω)
την ημέρα, σε email address που έχω 4 χρόνια, και publically posted σε πολλά
σημεία.

D.