spam blocking - zhteitai gnwmh

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Thu Apr 7 23:13:37 EEST 2005

Γεια σε όλους.
Σκέφτομαι να φτιάξω ένα δικό μου τρόπο να πετάω το
spam στο /dev/null και θα ήθελα την γνώμη σας, μιας
και πολλοί εδώ μέσα έχουν πολύ μεγάλη πείρα.

Στατιστικά, το 95% του email που λαμβάνω και δεν είναι
spam προέρχεται από γνωστούς αποστολείς.
Σκέφτομαι λοιπόν να κάνω το εξής. Θα γράφω ένα πρόγραμμα
σε perl που θα κατεβάζει μόνο τα headers από τον POP
server και θα σβήνει αυτομάτως τα μηνύματα που δεν έχουν
αποστολέα από την white-list που θα συντάξω.
Για να μην χάνω μηνύματα και να μπορούν άγνωστοι να
επικοινωνήσουν μαζί μου, θα τους στελνω ένα μήνυμα και
θα τους ζητάω να γράψουν συγκεκριμένα πράγματα στο
subject.

Πώς σας φαίνεται;
Κάποιος γνωστός παρατήρησε ότι έτσι θα επιβεβαιώνω την ύπαρξη
της διεύθυνσής μου στους spammers, αλλά ούτως ή άλλως παίρνω
τόσο spam που δεν με νοιάζει αυτό.

--
Νικος Κανελλόπουλος
www.astraka.net