Gia ton kernel kai tous dhmiourgous tou

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Thu Apr 7 11:14:01 EEST 2005

O diaxwrismos se a, b, c, d einai dikos mou. Ta a,b,c elpizw na
katalabaineis pws afenos den exoun kamia sxesh to ena me to allo, afeterou
to ena den proypo8etei/synepagetai to allo.

> exei ena profil sxetika stathero:
> 1) grafei me bash tous gnostous kanones ths modularity,
> simplicity ktl.

Oxi aparaithta ...

> 2) exei humor

H DEN exei humor. H den exoume idea an exei humor. Oi F/OSS den
periorizontai stous Linus, Morton, Tridgell klp. Yparxei polys kai elaxista
gnwstos kosmos.

> 3) exei enan tropo syggrafhs documentation ktl.

H eksisou syxna (mhn pw syxnotera) enan tropo MH syggrafhs documentation.

> Den krybei kati gia xarh tou kerdous mias etaireias, oute
> douleuei ypo enan dieuthinth se omada 100 atomon,

Anarwtiemai posa atoma exei h Redhat.

> oute
> agxonetai an apotyxei, oute oute.

Anarwtiemai an kapoio apo ayta ta atoma sth Redhat mporei apla na ta ksysei
kai parayta na mhn agxwnetai.

> Apo thn allh den exei tis
> "plates" mias IT etaireias me oti synepagetai auto.

Yparxoyn polloi F/OSS developers me thn plath mias etairias (Redhat, Novell,
IBM, ...). Yparxoyn polla F/OSS projects me tis plates etairiwn (oi etairies
plhrwnoun adra programmatistes na asxolountai me ayta).

G.