Gia ton kernel kai tous dhmiourgous tou

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Thu Apr 7 00:37:09 EEST 2005

Tsoukas Evangelos wrote:
> O Linux kernel apoteleitai apokleistika apo Device Drivers, Tables
> (Kernel Data Structures) kai System Calls/IRQ-routines (kallountai apo
> ton kernel
> se entolh tou idiou h mias efarmoghs kai allazoun kataxorhseis ton tables).
> [...]

Ξέχασες τον scheduler, την διαχείριση μνήμης και μερικά ακόμα.

> An ektelousame 1 entolh/sec tha thelame 63,5 xronia gia na kanoume th douleia
> 1sec tou Pentium 2GHz. Etsi px to zeugos swapper/scheduler kaleitai gia liga
> lepta kathe 7 mhnes! Etsi mporei na eksighthei aploika pos leitourgei
> apodotika to
> systhma?

Δεν ακολουθώ τον συλλογισμό σου. Πώς ακριβώς έχεις καταλήξει σε αυτά τα
συμπεράσματα; 1Hz δεν σημαίνει μια εντολή το δευτερόλεπτο... Συνήθως μια
εντολή x86 διαρκεί αρκετούς κύκλους.

Επιπλέον, αυτή η αναγωγή σε χρόνια και μήνες και τέρμινα δεν ξέρω κατά
πόσο απλοποιεί την κατάσταση.

> Gnorizoume tous kataskeuastes tou Linux kai genika tou Open Source Software:
> poioi kai apo pou einai, ti trone, pos gamane ktl.

Σε λένε Τατιάνα ή Λαμπύρη;

> Etsi gnorizoume h mporoume na
> problepsoume pano kato kai th fysh ton proionton tous. Exete mathei
> pote kati gia
> enan programmatisth ths SONY akoma kai ton MsWindows?

Αν μάθεις ο άλλος πως τρώει, καταλαβαίνεις πόσο ποιοτικό είναι το
software που κάνει; Μπορείς να καταλάβεις ίσως κάτι για τον αν είναι
άτσαλος στο φαί ή αν πεινάει πολύ, αλλά για περισσότερα δεν. Αν είναι
ψάξε και στα σκουπίδια του.

 > Exete dei pote
> mynhma lathous "Ooops" se emporikh syskeuh, px sto plynthrio sas?
> To anafero gia na kinhso thn periergeia perigrafhs tou profil tou Software auths
> ths koinothtas, pio eidika apo oti oi kk. Eric Raymont, GNU kai alloi.

Αν ήταν και το πλυντήριο να πετάει oops, ζήτω που καήκαμε... Και
ειλικρινά δεν έχει τόσο νόημα να λέει oops, όσο το να λέει από τι πάσχει...

> Kai telos:
> "Na empisteuesai efarmoges grafikon pou grafthkan apo pragramatistes OS
> kai OS pou grafthkan apo programatistes efarmogon pyrhnikon stathmon"
> (diko mou)

Δεν θα ήθελα να κλείσει μια και καλή το pc μου μήπως τυχόν και επέλθει
τήξη πηρύνα.....

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.