Crypto modem on Kernel 2.6.10+

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Wed Apr 6 22:52:21 EEST 2005

On Wed, Apr 06, 2005 at 02:23:38PM +0300, George Gozadinos wrote:
> Καλημέρα σας,
> Παιδεύομαι 2 μέρες με το modem που δίνει η Forthnet στο ADSL-in a box
> πακέτο. Πρόκειται για modem της Crypto με chipset conexant
> accessrunner.
> Είδα ότι υπήρχε προηγούμενο μύνημα στη λίστα αλλά τα πράγματα άλλαξαν
> από τον πυρήνα 2.6.9.
> Ακολούθησα πιστά τις οδηγίες στη http://accessrunner.sourceforge.net/
> Ενώ φαίνεται ότι το firmware γίνεται load στην εκίνηση (ανάβουν τα
> leds και κάνοντας
> cat /proc/net/atm/cxacru:0 βλέπω Line up) δεν έχω καταφέρει να
> ενεργοποιήσω τη σύνδεση.
> [...]

Θές atm support για τον kernel και pppoatm για pppd και τα atm-tools
Σε debian ο pppd έχει support για atm και το atm-tools πάρτο με το apt.

Από την στιγμή που στο modem ανάβει το link status led τότε το firmware
έχει "κατέβει" στο modem και έχεις συνδεθεί, απομένει να σηκωθεί ο pppd.
Βεβαιώσου από τις οδηγίες του adsl-in-a-box για τις παραμέτρους
σύνδεσης. Επίσης κατάργησε παλιά options του pppd.

Φάνης