ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Apr 6 15:29:38 EEST 2005

Nikos Kabitakis wrote:
> Προσπάθησα λοιπόν να ενημερωθώ για τα τελευταία γεγονότα περί του
> θέματος αλλά οι τελευταίες ημερομηνίες που βρήκα ήταν κάπου στο Γενάρη.

Δυστυχώς λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας η ομάδα των epatents δεν
ενημερώνει πλέον το site (εδώ και 2-3 μήνες).

> Δεδομένου ότι προσπαθώ να συντονίσω μια προσπάθεια μαζικής αποστολής
> μαζικώς υπογεγραμμένων κειμένων προς τους ευρωβουλευτές μας, παρακαλώ
> όποιον/α έχει γνώση των όσων έχουν γίνει εως τώρα να επικοινωνήσει μαζί
> μου. Επίσης θα ήταν χρήσιμα και κάποια links - πηγές πληροφοριών πάνω
> στο θέμα.

Ένα μικρό ιστορικό υπάρχει εδώ, ωστόσο σταματάει πριν από την απόφαση
του Συμβουλίου:
  http://epatents.hellug.gr/pages/short_introduction

Σχεδόν καθημερινά νέα σχετικά με τις πατέντες εδώ:
   http://wiki.ffii.org/SwpatcninoEn

Αν θες να βοηθήσεις στην προσπάθεια, γίνε μέλος της mailing list που σου
είπε ο Σπύρος Μπόλης και πες τις ιδέες σου: Υπάρχουν πάρα πολλοί που
μπορούν να σε βοηθήσουν και να σε συμβουλέψουν - από απλή διόρθωση
κειμένων μέχρι και να σου δώσουν ονόματα και αριθμούς γραφείων που
μπορείς να χτυπήσεις την πόρτα τους. Ίσως και να κανονίσουν κάλυψη
εισιτηρίων για να πας στους αντιπροσώπους σου και να τους μιλήσεις.

Όρεξη να υπάρχει!

Δ.

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)