Reiserfs moy fainetai poly argo

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Apr 6 13:18:55 EEST 2005

On 2005-04-06 11:26, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Γι' αυτό δεν θα συνιστούσα ext2 πουθενά εκτός από κανένα
> /tmp. Παρεμπιπτόντως, έχω διαβάσει κάπου ότι κάποια προγράμματα που
> κάνουν άγρια χρήση του /tmp γίνονται τάξεις μεγέθους γρηγορότερα αν
> δεν έχεις journaling εκεί.

Εννοείς ότι το /tmp σου δεν είναι ακόμα σε swap backed ramdisk?

/me ducks and runs

Έχεις πολύ δίκιο πάντως.

Εγώ είχα κάνει δοκιμές με το /tmp να είναι memory filesystem, κι
ανακάλυψα ότι κερδίζει τόσο σε χώρο όσο και σε ταχύτητα κανείς αν το
κάνει mount σε async mode και χωρίς journalling, softupdates κλπ.

Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
http://lists.freebsd.org/pipermail/cvs-all/2004-November/091061.html