Reiserfs moy fainetai poly argo

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Wed Apr 6 09:48:51 EEST 2005

Antonios Christofides wrote:
> Ρε παιδιά από τότε που έβαλα Reseirfs (πριν είχα ext3) το σύστημα έχει
> γίνει πιο αργό σε μερικά πράγματα. Π.χ. για να ξεκινήσει ένα bash και
> να μου δώσει prompt θέλει κοντά 10 δευτερόλεπτα αν είναι το πρώτο bash
> αφού έχω ανάψει το μηχάνημα, ή αν έχω πολλές ώρες να τρέξω bash.
>
> Μήπως έχω κάνει καμιά μ****ία;

Έχω ext2 για /boot και reseirfs για /home και /. Εδώ και 2+ χρόνια δεν
μου έχουν προκαλέσει κάτι κακό.

Κάνε ένα backup και βάλε κάποιο άλλο (προτείνω xfs).

Σημείωση: αν δεν σε νοιάζει και πολύ το /, βάλτο σε ext2. Είναι πολύ πιο
γρήγορο. Αλλά όχι το /home.

--
one's freedom stops where other's begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.