ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Nikos Kabitakis kabitak at csd.uoc.gr
Tue Apr 5 19:22:47 EEST 2005

Γεια χαρά σε όλους.
Είχα ενημερωθεί παλαιότερα (3 μήνες πριν) για την κίνηση του Ευρωπαϊκού
Συμβουλίου να επιτρέψει την κατοχύρωση πατεντών λογισμικού και είχα
προσυπογράψει διάφορα κείμενα εναντίωσης σε αυτό. Πραγματικά τότε
πίστευα πως δεν είναι δυνατόν τα μέλη του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου να είναι
τόσο αδαείς, αφελείς ή διεφθαρμένοι ώστε να περάσει κάτι τέτοιο. Σήμερα
βλέπω την πραγματικότητα να με διαψεύδει και αισθάνομαι ότι κάτι
παραπάνω πρέπει να κάνω ώστε να εκφράσω την εναντίωσή μου. Σκεφτείτε ότι
σε μερικά χρόνια ίσως αυτή η λίστα να μην είναι δυνατόν να υφίσταται.
Προσπάθησα λοιπόν να ενημερωθώ για τα τελευταία γεγονότα περί του
θέματος αλλά οι τελευταίες ημερομηνίες που βρήκα ήταν κάπου στο Γενάρη.
Δεδομένου ότι προσπαθώ να συντονίσω μια προσπάθεια μαζικής αποστολής
μαζικώς υπογεγραμμένων κειμένων προς τους ευρωβουλευτές μας, παρακαλώ
όποιον/α έχει γνώση των όσων έχουν γίνει εως τώρα να επικοινωνήσει μαζί
μου. Επίσης θα ήταν χρήσιμα και κάποια links - πηγές πληροφοριών πάνω
στο θέμα.
Ευχαριστώ.

Νίκος Καμπιτάκης
Φοιτητής Επιστήμης Υπολογιστών