Reiserfs moy fainetai poly argo

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Apr 5 15:12:26 EEST 2005

Manolis Fanourgakis wrote:

> Ποια έκδοση του reiser; Τι πυρήνας; κλπ... (Νομίζω ότι υπήρχαν κάποια
> προβλήματα με κάποιες εκδόσεις) Πες κι άλλα στοιχεία.

kernel 2.6.8-2-686, debian sarge. Τώρα ποια έκδοση του reiser, δεν
ξέρω, όποια έχει μέσα ο kernel 2.6.8-2-686 του sarge. Το reiserfsck
είναι 3.6.19.

Η αλλαγή έγινε ως εξής: Έσωσα όλο το δίσκο σε ντιβιντιά, έκανα φορμά
reiserfs, restore. Τώρα βέβαια προφανώς δεν μπορώ να πω 100% ότι
φταίει το fs, ούτε έχω συγκεκριμένες επιστημονικές μετρήσεις. Ε
προφανώς πριν κάνω την αλλαγή δεν είχα σκεφτεί να μετρήσω πόση ώρα
κάνει το bash να ξεκινήσει. Αλλά αυτό αντιλαμβάνομαι και το fs
υποπτεύομαι. Δεν έχω κάνει καμιά άλλη σοβαρή αλλαγή στο σύστημα
τελευταία.