Alcatel speedtouch 530 & VCN

Nikos hackeras at gmail.com
Tue Apr 5 10:00:53 EEST 2005

Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.cmu.edu> wrote in
news:mailman.637.1112641077.25292.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

>> Pio sigekrimena prospatho na anoikso porta ya na
>> sindethei allos ipologistis sto diko mou.
>
> http://www.portforward.com/alcatel/st530.htm

H Vivodi exei ex orismou anoikta mono to 23(telnet) kai to 21(ftp) port
open. Opoiodipote paketo feugei apo to pc sou os outgoing traffic logo
tou oti esy kaneis initiate to connection pros ton exo kosmo to NAT to
afinei kai pairnaei allazontas tou to original src addr me tin tin
registered wanip tou speedtouch.

An theleis diladi esy na epixeiriseis protos na syndetheis sto allo pc
tote esy eisai ok(den xreiazetai kati) kai apla to allo pc an exei kai
auto dsl prepei na ryhmisei to port forward tou wste na anoixei tin port
stin opoia stelneis ta data kai na valei to antistoixo programma to opoio
tha paralavei ta data apo to router na akouei kai auto sto idio port.

An theleis o allos na epixeirei 1os tin syndesi pros esena tote prepei
esy na anoixeis kapoio port sto port forward table gia na afinei to
speedtouch na pernane ta paketa mesa pros to esoteriko pc pou theleis.

An theleis mia o enas ypologistis kai mia o allos na epixeiroun syndesi
tote prepei na oristoun 2 port forwarding rules antistoixa kai stous 2
dsl routers(an yparxoun 2 fysika, allios mono sto diko sou se periptosi
pou o allos exei mono modem).

H selida pou sou edose to allo paidi einai poly kali gia tetoiou eidous
themata kai to forum tous akoma kalytero :-)

--
Just because I didnt doesnt mean I dont want to.
Just because I wouldnt doesnt mean I cant.