UTF8 kai Teledome

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Mon Apr 4 11:41:28 EEST 2005

On Sunday 03 April 2005 23:12, Nektarios A. Kteniadakis wrote:
<snip>
>   Αφού αποκλείσαμε το ενδεχόμενο να στέλναμε πράγματι ελληνικούς
> χαρακτήρες σκεφτήκαμε ότι το πρόβλημα μάλλον είναι ότι το locale του
> συστήματος είναι el_GR.UTF-8  και για κάποιο λόγο η Teledome δεν
> μπορούσε να καταλάβει την κωδικοποίηση εάν υφίσταται κάτι τέτοιο.
>  Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό ή πως μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα
> χωρίς να αλλάξουμε το locale (εάν πράγματι αυτό φταίει...).

Μα καλά τι καπνίζουν στην Teledome και δε μας δίνουν και μας; :-)

Εν πάσει περιπτώσει, αν θες να ξεκινήσεις μόνο μία εφαρμογή με
διαφορετικό locale χωρίς να επηρεάσεις το locale όλου του συστήματος,
μπορείς να ανοίξεις ένα terminal window, να δώσεις πχ export LANG=C και
μετά να τρέξεις την εφαρμογή σου από εκείνο το terminal window.

Δε νομίζω να κάνει καμμιά διαφορά στην περίπτωσή σου, αλλά δε χάνεις
κάτι να το δοκιμάσεις. Επίσης θα μπορούσες να δοκιμάσεις να sniffάρεις
το traffic με Ethereal για να δεις τι πραγματικά στέλνεις στον ISP σου.

-Α