Benchmarking Linux 2.6

Sarantis Paskalis sarantis at cnl.di.uoa.gr
Sun Apr 3 17:22:19 EEST 2005

On Sat, Apr 02, 2005 at 12:08:48AM +0300, Michael Iatrou wrote:

> Αυτό το λέει και στα comments, αλλά η συγκεκριμένη λίστα, δεν είναι ιδιαίτερα
> διαφωτιστική για κάποιον που θα ήθελε π.χ. να δοκιμάσει μερικά patches.

Υπάρχει πάντα το source rpm που δίνει η Red Hat
http://mirrors.kernel.org/redhat/redhat/linux/enterprise/3/en/os/i386/SRPMS/kernel-2.4.21-4.EL.src.rpm

Το εγκαθιστάς στο σύστημα, διαβάζεις το spec file, και ψάχνεις τα patches
που το συνοδεύουν.

Το θέμα είναι ότι ο πυρήνας του RHEL βασίζεται στον 2.4.x, και τα patches
που το συνοδεύουν στον 2.6.x.  Σχεδόν όλα έχουν ενσωματωθεί στην τρέχουσα
έκδοση του 2.6 (νομίζω μόνο το 4G/4G εγκαταλείφθηκε και από τη Red Hat).
Η βάση πειραματισμού μπορεί να είναι μόνο ο 2.4.x, που όμως δεν
αναπτύσσεται πια.

-- Sarantis