MythTV setup

DJ Art djart at linux.gr
Sat Apr 2 18:03:59 EEST 2005

On Saturday 02 April 2005 16:15, Mario Saturno wrote:

> bttv0: i2c: checking for MSP34xx @ 0x80... not found <-- NOTE
> bttv0: i2c: checking for TDA9875 @ 0xb0... not found <-- NOTE
> bttv0: i2c: checking for TDA7432 @ 0x8a... not found <-- NOTE
> bttv0: i2c: checking for TDA9887 @ 0x86... not found <-- NOTE

Μην σε απασχολεί που δε βρίσκει τα συγκεκριμένα ολοκληρωμένα πάνω στην
κάρτα. Είναι εντελώς προαιρετικά.

Εσένα σε ενδιαφέρουν 3 πράγματα:

1) Βρίσκει κάρτα:
> bttv0: using: Conceptronic CONTVFMi [card=120,insmod option]

2) Βρίσκει tuner:
> tuner: chip found at addr 0xc0 i2c-bus bt878 #0 [sw]
> tuner: type set to 5 (Philips PAL_BG (FI1216 and compatibles)) by

3) Κάνει σωστά register τα devices:
> bttv0: registered device video0
> bttv0: registered device vbi0
> bttv0: registered device radio0

Και μάλιστα βρίσκει και το PLL
> bttv0: PLL: 28636363 => 35468950 .. ok

Και δείχνει να έχει βρεί και το τηλεχειριστήριο (αλλά αυτό άστο για
αργότερα)
> bttv0: add subdevice "remote0"

Δεν ξέρω αν αυτά είναι όλα τα modules που χρειάζεσαι. Λογικά, θα πρέπει
να είσαι ΟΚ τώρα που είδες τί λέει στο bttv howto.

Το tvtime το έχεις ? Βλέπεις καθόλου τηλεοπτικό σήμα ? Υπάρχει κάποιο
πρόγραμμα πέρα του MythTV με το οποίο λειτουργείς την κάρτα κανονικά ?

Σε μένα με udev, ισχύει το εξής:
$ find /dev -name "vi*"
/dev/video0
/dev/v4l/video0

$ ls -la /dev/video0
lrwxrwxrwx  1 root root 10 2005-04-02 11:31 /dev/video0 -> v4l/video0

Κανονικά από τη στιγμή που λέει registering στα devices, θα έπρεπε να
υπάρχουν και σε σένα. Μπορείς να δοκιμάσεις 2 πράγματα:

1) The ugly but easy way: Κλείσε το udev και δες αν υπάρχουν τα devices,
ή κάνε reboot διασφαλίζοντας ότι δεν θα σηκωθεί το udev και πάλι δες αν
υπάρχουν τα devices. Αν υπάρχουν, δοκίμασε με ένα απλό πρόγραμμα όπως
το tvtime αν τελικά δουλεύει η κάρτα. Αν δεν υπάρχουν, δημιούργησέ τα
με το mknod ή το MAKEDEV και πάλι δοκίμασε με tvtime.

Αν παίξει και στο επόμενο reboot με ανοιχτό το udev πάλι λείπουν τα
devices, στέλνεις reply για να δούμε το configuration του udev.

Αν δεν παίξει υπάρχει αλλού το πρόβλημα.

2) The right but hard way: Παίζεις κατευθείαν με το configuration του
udev. Δεν ξέρω πόσο χρήσιμο θα σου φανεί, αλλά οι "υπεύθυνες" για τη
δημιουργία των devices γραμμές στο configuration του udev είναι οι
παρακάτω για το αρχείο /etc/udev/rules.d/udev.rules:

KERNEL="video[0-9]*",   NAME="v4l/video%n", SYMLINK="video%n",
GROUP="video"

KERNEL="radio[0-9]*",   NAME="v4l/radio%n", GROUP="video"

KERNEL="vbi[0-9]*",     NAME="v4l/vbi%n", SYMLINK="vbi%n", GROUP="video"

KERNEL="vtx[0-9]*",     NAME="v4l/vtx%n", GROUP="video"

Αυτό είναι μάλλον το default (ίσως ελάχιστα πειραγμένο) configuration
του udev 0.54 για πυρήνες 2.6.8 και πάνω (αν δεν κάνω λάθος) που έχω
στο Slackware σύστημά μου.

Αν έχεις κανένα Fedora/Mandrake/SuSE/Redhat το κόβω να έχουν "χτίσει"
ένα μάλλον πιο complicated σύστημα (πιθανότατα και με bash scripts)
γύρω από το udev. Σε τέτοια περίπτωση θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο.

Hope these help.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?