MythTV setup

Mario Saturno blade at teilam.gr
Sat Apr 2 11:21:32 EEST 2005

Καλήν ημέρα στη λίστα,

Πρόσφατα πήρα μια pktcdvd                28612  0
cx8800                 27404  0
cx88xx                 45076  1 cx8800
video_buf              17924  2 cx8800,cx88xx
v4l1_compat            14340  1 cx8800
v4l2_common             5248  1 cx8800
btcx_risc               4488  2 cx8800,cx88xx
videodev                8320  2 cx8800,cx88xx
"PCI: Tv+FM Radio Card BT 878 chipset PAL Version (BG/DK) - CTVFMi" της
conceptronic. Την έβαλα στο Linux με πυρήνα 2.6.11.5, την είδε το lspci:

0000:02:04.0 Multimedia video controller: Brooktree Corporation Bt878
Video Capture (rev 11)
0000:02:04.1 Multimedia controller: Brooktree Corporation Bt878 Audio
Capture (rev 11)

Διάλεξα το MythTV κάνε την εγκατάσταση επιτυχώς. Φορτώνω τα εξής
modules:

[...]

Το πρώτο πρόβλημα είναι σχετικό με IrDA. Η κάρτα έχει μια συσκευή κι ένα
τηλε-control.. ακολουθώντας το manual πάω να κάνω modprobe το
lirc_serial και μου δίνει segfault, προσπαθώ να δώσω lsmod /
cat /proc/modules αλλά κάνει hangup και δεν μπορώ ούτε να kill-άρω το
process. Reboot το σύστημα okay, ξανά το ίδιο πρόβλημα, 4 φορές, να κάνω
strace?
Αν έχετε καμιά ιδέα θα με ενδιέφερε.. αλλά για την ώρα ας μην αλλάζω
κανάλια από το τηλεχειριστήριο δεν με πειράζει. Στο setup του MythTV μου
ζητάει να θέσω vbi & video devices. Από όσο ρώτησα στο freenode τα
defaults είναι /dev/video0 & /dev/vbi0 αλλά ο τυπάκος που μου το είπε
δεν είχε udev, ενώ εγώ έχω udev. Έψαξα με το find /dev -name "vid*" or
"vb*" αλλά τίποτα..

Ξέρει κανείς να μου πει αν τα modules είναι τα σωστά? Αν χρειάζεται κάτι
άλλο ή έχει άλλο όνομα το device?

Ευχαριστώ