[OT] Ποιός θέλει GMail accounts?

DJ Art djart at linux.gr
Wed Sep 29 11:51:17 EEST 2004

On Wednesday 29 September 2004 03:50, Christos Nouskas wrote:

>  Γιατί άραγε έχει τόση ζήτηση το gmail; Και γιατί αισθανόμαστε και
> "κάπως" που έχουμε account εκεί; Μήπως και το σύστημα με τις
> προσκλήσεις συμβάλλει στην ελιτίστικη αίσθηση; Και, τέλος, γιατί ο
> μπέμπης μας δεν τρώει σπληνάντερο;

Γιατί είναι του GOOGLE! :>

>  Ξέρω ότι το domain name δεν είναι ελκυστικό,

Ναι, γιατί οι επιλογές για username είναι ελκυστικές ? Τα περισσότερα
είναι reserved όπως προαναφέρθηκε, δεν πρέπει να είναι κάτω από 6
χαρακτήρες (grrrr), δεν μπορεί να περιέχει το underscore κλπ κλπ.

Κοινώς, αμα δεν ήταν του google θα είχε πιάσει πάτο.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?