Kernel Modules

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Mon Sep 27 14:39:18 EEST 2004

me wrote:
> Μήπως τότε δεν είναι σωστή η ονομασία του directory στο οποίο
> βρίσκονται; Αν και ίσως είναι απίθανο:
>
> στο /lib/modules, θα πρέπει το directory τους να έχει το όνομα του kernel.
>
> για παράδειγμα, το kernel που λέγεται kernel-2.2.21-slackware τις ψάχνει
> σε ένα directory /lib/modules/kernel-2.2.21-slackware ή κάπως έτσι (δεν
> το έχω μπροστά μου, είμαι στην δουλειά ακόμη).
>
> uname -a νομίζω για να πάρεις το όνομα του kernel.
>
> Μήπως έχει μείνει το link/directory του παλιού kernel στο /usr/lib;

Λοιπόν:

* Ο φάκελος με τα modules είναι με το σωστό όνομα,
* η εγκατάσταση του πυρήνα έχει γίνει με τον σωστό και πλέον δοκιμασμένο
τρόπο,
* τα αρχεία modules.conf & modprobe.conf υπάρχουν και περιέχουν σωστές
εγγραφές,
* Έβαλα και το hotplug επίσης.

Δυστυχώς όμως συνεχίζει να μην μου βγάζει το ίδιο μήνυμα λάθους.
Εάν υπάρχει κάοια άλλη ιδέα μετά χαράς.

Παρα όλα αυτά αντιμετωπίζω και ένα ακόμα πρόβλημα με τον κατάλογο /dev,
όπου παρατηρώ μετά από κάθε boot να σβήνει κάποιες συσκευές. Παίζει ρόλο
με το παραπάνω? Υποθέτω πως ναι σε σχέση με τα διάφορα modules αλλά
γιατί να μου σβήνει συσκευές???