YAIQ: Yet Another ISDN Question

Νίκος Αλμπανόπουλος nikalban at yahoo.gr
Sat Sep 25 13:48:14 EEST 2004

Γεια χαρά
έχω συνδέσει το φορητό μου (mandrake 10.0) στη
σειριακή του νετμοντ, αλλά παρά ότι έχω κάνει τις
ρυθμίσεις που βρήκα στο hellug, στην οτενετ και την
ίντρακομ, έχω κάπου κολήσει. Θα με διαφωτίσει κάποιος;
Τα μηνύματα που παίρνω στο παράθυρο παρακολούθησης του
kppp είναι
ΑΤΖ οκ
ΑΤΒ40 οκ
ΑΤΜ0L0 error
και εκεί σταματάνε όλα, ενώ το παράθυρο του kppp μένει
μετέωρο στο "ρύθμιση έντασης μεγαφώνου".
Επαναλαμβάνω ότι (νομίζω πως) έχω ακολουθήσει όλες τις
ρυθμίσεις που βρήκα (πχ. hangup string ATH αντί για
+++ATH κλπ.)

[Επίσης: Υπάρχει ένα ακόμα μικρό πρόβλημα. Στην
επιφάνεια εργασίας (1024Χ768) δεν μπορώ να δω το κάτω
μέρος του μεγάλου εκείνου παραθύρου που αφορά τις
εντολές του kppp. Φτάνω περίπου μέχρι το escape string
ενώ οι υπόλοιπες προς τα κάτω εντολές χάνονται εκτός
επιφάνειας εργασίας και το παράθυρο δεν μετακινείται
προς τα πάνω για να τις φτάσω. Γιατί;]
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Νίκος

ΥΓ. Ελπίζω ότι δεν ρωτώ κάτι χιλιοειπωμένο, αλλά
διάβασα αρκετά παλιά μηνύματα χωρίς να διαφωτιστώ.
Ευνόητο είναι ότι δεν μπορώ να ανοίξω κάθε παλιό
μήνυμα που γράφει netmod κλπ.