Kernel Modules

me estrngdxr at yahoo.gr
Fri Sep 24 16:49:33 EEST 2004

Μήπως τότε δεν είναι σωστή η ονομασία του directory στο οποίο βρίσκονται; Αν και ίσως είναι απίθανο:

στο /lib/modules, θα πρέπει το directory τους να έχει το όνομα του kernel.

για παράδειγμα, το kernel που λέγεται kernel-2.2.21-slackware τις ψάχνει σε ένα directory /lib/modules/kernel-2.2.21-slackware ή κάπως έτσι (δεν το έχω μπροστά μου, είμαι στην δουλειά ακόμη).

uname -a νομίζω για να πάρεις το όνομα του kernel.

Μήπως έχει μείνει το link/directory του παλιού kernel στο /usr/lib;