was Re: [???] Re: peri dimokratias until someone ended the thread...

Sidirourgos Lefteris lsidir at ics.forth.gr
Tue Sep 21 19:11:14 EEST 2004

Costas Barakitis wrote:

> Genika oloi exete diabasei to philosophy tou fsf kai 3erete

> An ontws to orama sas/sou einai na eisaste ena koinwniko kinhma tote 6a
> prepei me kapoio tropo na kanete safes pws h filosofia tou fsf voh6a thn
> koinwnia. An to exete kanei kai den to exw katalavei egw, ok, diko mou
> to la6os. Giati opws exw pei polles fores otan to 80% tou plh6ysmou den
> exei prosvash se posimo nero se ti akrivws tous voh6aei to Linux?

To pws h filosofia toy free software boh8a sthn xwris diakriseis
prosfora ths episthmhs kai ths texnologias se olo to planhth, thn
morfwsh kai thn proodo ths an8rwpothtas, nomizw oti exei ginei safes apo
keimena kai tou fsf alla kai alles ane3arthtes phges.

Kata deyteron, den sou apagoreyse kaneis na gineis e8elonths sthn unicef
h' opou allou nomizeis kai na pas na boh8hseis ton trito kosmo. Akoma,
mporoume eite atomika (eite san syllogos) na kanoume ka8e xrono mia
dwrea se filan8rwpikes organwseis pou asxolountai me to nero. Apla emeis
asxoloumaste me thn eley8erh diakhnhsh ths episthmhs kai ths texnologias
pros ofelos olhs ths an8rwpothtas. 3exnas oti to eley8ero logismiko
einai ayto pou katafere na sthsei mikra diktya ypologistwn, me mikro
kostos, se trites xwres kai etsi na apokthsoun prosbash sthn gnwsh (meso
toy internet) ayta ta paidia? Kai h gnwsh einai aga8o pou prepei na
prosferete eley8era kai se af8onia opws kai to nero.

Telos, 8a prepei na katalabeis oti to na apokthsei to 80% posimo nero
den einai 8ema na parw ena mpoukali emfialomeno nero kai na to steilw
taxydromikos, alla einai 8ema POLITIKO kai KOINWNIKO!!! Dhladh ayto
akribws pou lew: prepei na asxoloumaste me thn koinwnia kai thn politikh
gia na kanoume ena kosmo kalhtero (me posimo nero fysika). Prospa8hse
ligo na to skefteis...

Ean oi magaloi ypokipsoun stis pieseis tou *eley8erou*, telika 8a
zhsoume se ena planhth *eley8ero* pou 8a parexei GNWSH kai ZWH se oloys.
To phga poly makrya apla kai mono gia na ginw pio glafyros kai ara
katanohtos.

lefteris